گروه خانواده جمعیت طلوع رهایی رستا

کاهش اسیب های اجتماعی

گروه خانواده جمعیت طلوع رهایی رستا

کاهش اسیب های اجتماعی

مراسم جشن اولین سالروز رهایی همسر دانشیار روستایی

جمعیت طلوع رهایی | يكشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۳۸ ق.ظ

بنام خالق یگانه ومهربان 

روز شنبه96/1/19جشن باشکوه اولین سالروز رهایی دانشپذیر امید همسر خانم روستایی در شعبه ابوذر برگزار شد.

این روز زیبا را به این دو عزیز وراهنمایان عزیزشان جناب اقای همدانی وخانم ممیوند عزیز تبریک عرض می نماییم.


خلاصه صحبت های دانشیارخانم روستایی درتولدیک سالگی همسرش دانشپذیرامید

🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

ایشان درابتدای سخنان خودمتنی راقرائت کردند..........

سلام وعرض ادب دارم خدمت یکایک دوستانم خیلی خوشحالم حالی که دارم نمی توانم وصف کنم خالق یگانه راشاکرم که به من لطف کرد ومرادرمیان شمافرشتگان قرارداداز آقای حبیبی تشکرمی کنم این مردبزرگ ومادرعزیزشون که این سیستم راتشکیل دادندوباعث شدن اشکهایی که به خاطراعتیادریخته شده به لبخندتبدیل شودازسرشوق رهایی.ازآقای همدانی تشکرمی کنم که درسختترین شرایط پشتیبان من بودن وقتی درپیچ وخم زندگی کم می آوردم آقای همدانی پشت وپناه من بوددرموردخانم ممیوندزبانم قاصر هست خانم ممیوندهمه کس من هستندخانم ممیوندروخیلی دوست دارم وسعی میکنم باعملکردم گوشه ای اززحماتشان راجبران کنم از دوستان هم کارگروهی ام تشکرمی کنم به من دلگرمی میدادند .جمعیت برای من خیلی مقدس هست جمعیت رابه یک قطعه ازبهشت تشبیه می کنم از مسئولین شعبه ی والفجرتشکرمی کنم .ازخانواده ی همسرم تشکرمی کنم .به امیدعزیزم تبریک میگم خیلی خوشحالم برای جایگاه امروزش وامیدوارم که راهنماشود .ازفرزندانم تشکرمی کنم .از خداوندمی خواهم یک دیدبصیرت بدهد که بتوانیم زیبایی هاراببینیم .ودرآخراین کاروان جمعیت رابه تمام دنیا معرفی کنیم و این راه راادامه دهیم .درمورداعتیادپراز یأس وناامیدی بودقبل ازازدواج ماامیداعتیادداشت وقتی به من گفت که اعتیادداشته ورهاشده گفتم حرفش رانزندوتمامش کندسه سال جلساتش رامی رفت ووقتی جلسات راقطع کرد اعتیاد وچهره ی زشتش رابه من نشان داد.دراینجافقط به فکرخودکشی بودم وبه فکردوبچه ام نبودم .یک روز خداوندبه من لطف کردواز طریق شوهرخواهرشوهرم باجمعیت آشناشدم واولین روزدرپارک سمیه  درروز خانواده خانم ممیوندرودیدم دست لرزان خودرادردستان خانم ممیوندگذاشتم وگریه کردم خانم ممیوندفقط گوش کردند وبعدازتمام شدن حرف های من گفتندحالاتوگوش کن ونورامیددردلم زنده شددرروزاول درموردبخشش صحبت شداماچیزی نفهمیدم اماجلسه ی بعدتولدآقای جانمحمدی به خانم ممیوندگفتم که هرچه شمابگوییدمن گوش میکنم خیلی سخت بود من یک سال رهایی امیدراتجربه می کنم به خاطر وجودتک تک شماهمه ی شمارادوست دارم.

  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات  (۴)

با سلام 

خانم روستایی عزیز تبریک و صدتبریک از خدا خواستار دل شاد و لبخند زیبا در طول زندگی برای شما و فرزندان گلت هستم شما لایق بهترینی عزیزم 
سرکار خانم ممیوند عزیز به شما هم تبریک میگم بابت داشتن چنین رهجویی ٬خدا شما را برای ما و عزیزانتان حفظ کند ٬ممنون که در غم و شادی ما هستید . بهترینها نصیب شما عزیزم
  • فریباسلطانی
  • سلام  وخدا قوت  خدمت دوستان عزیز 
    جشن بسیار عالی بود و ممنون وسپاس از مسئولین وبلاگ 
    بابت متن وعکسهای زیبا
  • سمانه روستائی
  • سلام ودرودبرخانواده بزرگ رستا،خداراسپاس بابت حضورهمه عزیزان ،واقعادست همگی رومیبوسم که بابودنتون به بنده انرژی دادید،سپاسگزارم،بابت این عکسهای زیباممنونم،ان شاالله توفیق جبران درشادیهای شماعزیزان راداشته باشم
    با سلام 
    خانم روستایی عزیز تبریک میگم خدمت شما و خانواده محترمتان جشن بسیار زیبایی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">