گروه خانواده جمعیت طلوع رهایی رستا

کاهش اسیب های اجتماعی

گروه خانواده جمعیت طلوع رهایی رستا

کاهش اسیب های اجتماعی

بنام خالق یگانه ومهربان 

در روز چهارشنبه 96/2/4 جشن باشکوه پنجمین سالروز رهایی جناب آقای عنبرستانی (مسئول محترم شعبه مرکزی) وخواهر عزیزشان سرکار خانم عنبرستانی در شعبه مرکزی برگزارشد...

این روز زیبا را به جناب آقای حبیبی وسرکار خانم موسوی راهنمای محبوب این دو بزرگوار وبه خانم عنبرستانی وخانواده محترمشان تبریک عرض می نماییم.

خلاصه ای از صحبتهای خانم عنبرستانی....

در ابتدا خداوندروشاکرم به خاطر دیدن این روز قشنگ.خیلی منتظر دیدن این روز بودم ۵ سالگی احمد...

خدارو شکر میکنم که شمع ۵ سالگی احمد رو هم فوت کردیم.عید مبعث رو به همه عزیزان تبریک میگویم و بعد از آقای حبیبی تشکر میکنم.در ابتدا در جایگاه دبیر کل جمعیت ،همیشه این جمله رو  گفته ام امسال هم میگویم واقعا از ته قلبم خداروشکر میکنم که آقای حبیبی باعث شدند تا ما به هر نحوی از جمعیت قبل فاصله بگیریم ولطفی در حق ما کردندو باعث شدند ما جز موسسین جمعیت باشیم.ممنون از ایشون که باعث تاسیس این جمعیت شدند و همین باعث شد احمد ماندگار شود و بعد در جایگاه راهنمایی از ایشون تشکر میکنم.آقای عنبرستانی گفتند من همچین خواهری ندیدم اما من میگویم من هنوز همچین راهنمایی ندیدم.آقای حبیبی در یک سری شرایط از برادر به من نزدیکتر بودند.از خانم بلالی تشکر میکنم که اجازه داند آقای حبیبی بالای سرما باشند.از سرکار خانم رشیدی تشکر میکنم و به خاطر داشتن همچین پسری به ایشان تبریک میگویم.بعد از راهنمای خوبم تشکر میکنم.نمیدوانم چطور میتوانم از خانم موسوی تشکر کنم.هیچ جمله ای به ذهنم نمیرسد.آرزوی من این است که یک روز مثل خانم موسوی باشم.پر انرژی ،خوب و مهربان،و لبخند برلب.. 

از خانم ممیوند عزیزم مسئول گروه خانواده تشکر میکنم.از خانم اقای عنبرستانی تشکر میکنم کسی که باعث شدمن با جمعیت و گروه درمانی آشنا شوم.من اوایل از شهرستان امده بودم به تهران و جایی رو هم بلد نبودم.ایشون مرا در مسیر یاری کردند و من را به کلاس اوردند.برای ایشان آرزوی سلامتی میکنم.از خانواده ام تشکر میکنم.خانواده من هم زحمات زیادی کشیدند اما این لطف نصیب من شد و این افتخار نصیب من شد که پشت میز بنشینم .از خود احمد تشکر میکنم واقعا از ایشون به خاطر دیدن این لحظه شیرین تشکر میکنم.‌میدونم که برای رسیدن به ۵ سالگی زحمات زیادی کشیده و واقعا هدفش رسیدن به ۵ سالگی بود.من همیشه نگران عود مجدد در ۵ سالگی بودم اما امروز با دیدن ۵ سالگی احمد خیالم راحت شد.از ایشون ممنونم که این لحظه هارو برایم رقم زد.هیچگاه تنهام نگذاشتند‌.من از گذشته های تلخ چیزی یادم نیست و بیشتر محبت های احمد بیادم می آید.در زندگی همه جوره از من حمایت کرده و میکند.اگر من از شهرستان  آمدم و خواستم پیش او باشم فقط نیاز خودم بود.احمد ازقبل از اعتیادش مرا وابسته خودکرده بود و به خوبی شرایط زندگی مرا درک میکرد.این درک باعث شد من از اعتیاد او ضربه بیشتری بخورم و این احساس نیاز در من بیشتر از هرکس دیگری بود.اگر هر قدمی برداشتم احمد مرا تنها نگذاشت.و همواره حمایتم کرد..از همسرم تشکر میکنم و خداروشکر میکنم همسرم هم به اندازه من احمد رو دوست دارد.همیشه جمعیت رو دوست داشتم و دارم و اما از زمانیکه اون اتفاق برای احمد افتاد،و من در شرایط سخت و بحرانی بسر بردم،زمانیکه همه اعضای جمعیت بامن همدردی کردندو در کنارم بودند علاقه من بیشتر و بیشتر شد و اون روز دیدم که آقای عنبرستانی خواهر و برادر های زیادی دارد.آقای حبیبی در این مدت پیگیر کار ایشون بودند به طرزی که نزدیک ترین کسان ما انقدر پیگیر نبودند.آقای حبیبی حمایتشان بیش از یک برادریک پدر یک دوست بود.در جاییکه پدرم هم اطلاعی از مشکلات نداشتند ایشان کنار احمد بودند.من سال گذشته چندین رهجو داشتم اما امسال به دلایلی نتوانستم .اما امسال احساس پوچی میکنم.و این احساس خلا در ذهنم کمی آزارم میدهد.به نظر من خدمت آرامش به ما میدهدو بسیار لذت بخش است وقتی خدمت میکنی آرامش را با خود به منزل میبری.خانم ها میتوانند با خدمت به جمعیت ارامش خودرا تضمین کنند.در پایان از همه عزیزانی که برای جمعیت زحمت میکشند خانم بهشتی خانم ممیوند خانم آزاد از همگی تشکر میکنم...و ممنونم.


  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات  (۲)

با سلام 

سخنان سرکار خانم عنبرستانی بسیار پربار و آموزنده وبا متانت تمام گفتن خدمت کردن در جمعیت به ما آرامش میدهد ٬ پس باید قدمها را در راه خدمت استوارتر برداشت .

  • فریبا سلطانی
  • سلام وعرض ادب خدمت خانواده بزرگ رستا جشن بسیار وپر انرژی و عالی بود
    درود بر خانم عنبرستانی خواهری مهربان ودلسوز 
    انشاءالله سلامت و شاد باشند 
    سپاس خواهرجان 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">