گروه خانواده جمعیت طلوع رهایی رستا

کاهش اسیب های اجتماعی

گروه خانواده جمعیت طلوع رهایی رستا

کاهش اسیب های اجتماعی

گزارش از جشن چهارمین سالروز رهایی همسر دانشیار زلفی 96/2/12

جمعیت طلوع رهایی | چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۰۸ ق.ظ

بنام خالق یگانه ومهربان


صحبت های دانشیار زلفی....

🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

خیلی خوشحالم بعدازچندین ماه دوری از شمادوباره پشت میز قرارگرفته ام کلی انرژی ازشمامیگیرم ازآقای حبیبی خیلی خیلی تشکر می کنم نمی دانم باچه زبانی بایدتشکرکنم .از خانم رشیدی راهنمای خیلی خوبم تشکر می کنم آقای حبیبی وخانم رشیدی فرشته هایی بودند که ازطرف خداوند برای ما فرستاده شده اند.

ازآقای همدانی وخانم ممیوندتشکرمیکنم که اولین مشاوره راباماداشته اند هنوز آن روز رایادم هست .

من دراین چندروز خیلی فکرکردم که درمورد زمان مصرف چه چیزی باید بگویم یادم نمی آید چیزی از آن همه سختی فقط این رامی توانم بگویم خداراشکر که گذشت قبل ازاین که بچه هابزرگ شوند ومتوجه باشند .

آقای غفوری راهروقت می بینم کلی انرژی می گیرم .درمورد زمان مصرف نمی خواهم صحبت کنم یک توصیه درزمان درمان دارم برای صبوری خانواده هاوبرای دانشپذیران ودانشیاران تاباورشان قوی شود:

باور کن تقدیر هرانسانی معجزه ای از طرف خداوند تأیین شد ه که قطعا درزندگی درزمان مناسب نمایان خواهد شد.یک شخص خاص یک موهبت خاص منتظر اعجاز خداونددرزندگیت باش زندگی درست مثل نقاشی کردن است خطوط راباامید بکش اشتباهاتت راباآرامش پاک کن قلمورادرصبر قوته ورکن باعشق رنگ بزن اگر همه اینهارادرمسیر داشته باشیم وانجام دهیم از طرف خدامعجزه ای درزندگیتان رخ میدهد.

از جمله راهنمایی که سرراهتان قرارگرفته است خیلی هاازاین موهبت بی نسیب هستند واقعا باید صبورباشیدتمام اینهاراکه انجام دهیددرمسیر صددرصد موفق میشوید .

برای همه دعاکردم برای مرحله اولی هاتابه مرحله ی دوم برسند وبرای مرحله دومی هاپایداری راآرزومی کنم .روز راهنمارابه تمام راهنمایان تبریک عرض میکنم ودرآخرهم بازاز آقای حبیبی وخانم رشیدی که برای مازحمت زیادی کشیده اند تشکر میکنم خودرامدیون آنهامیدانم.



  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات  (۶)

با سلام و درود
تبریک به انسانهای آزاده ای از دل سیاهی ها به سمت روشنایی حرکت کردند و اینک خود چراغی و روشن کننده راهی برای در راه ماندگان هستند.
ابوالفضل عزیز مبارکت باشد.🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌻🌻🌻🌻🌻🌻
باسلام خدمت خانم زلفی عزیز این تولد رابه شماتبریک عرض میکنم خیلی دوستت دارم 
با سلام وخدا قوت
سرکار خانم زلفی عزیز تبریک عرض میکنم خدمت شما و خانواده محترمتان 
با ارزوی‌ بهترینها برای شما
با تبریکات صمیمانه خدمت آقای اصغری و خانم ذلفی عزیز؛؛
امیدوارم در سایه الطاف الهی سلامت و پایدار باشید..
با سلام 
سرکارخانم زلفی عزیز شما و خانواده کوچک ولی پر مهرتان لایق بهترینها هستید و بی شک خداوند آن را نصیبتان خواهد کرد 
بازهم تولد زیبایتان مبارکتان باد 
سرکار خانم زلفی عزیزم جشن بسیار عالی بود مبارکت باشه با امید پیشرفت و شادیه روزافزون شما
با تشکر از خانم سلطانی عزیز بابت زحمات این وبلاگ زیبا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">