گروه خانواده جمعیت طلوع رهایی رستا

کاهش اسیب های اجتماعی

گروه خانواده جمعیت طلوع رهایی رستا

کاهش اسیب های اجتماعی

تشکر خیلی زیادمیکنم از راهنمای بسیار خوبم که زندگی ام رو مدیون ایشون هستم خیلی برای من زحمت کشیدند.خیلی راه سختی بوداما خانم ممیوند همیشه من رو راهنمایی کردند و کمکم میکردند.همه ما میدونیم که تو زندگی ما که اعتیاد باشه جز سختی و بدبختی و بیچارگی چیز دیگری نیست.درسته که آقای بهشتی ۲۱ سال اعتیاد داشتندمن وقتی با ایشون آشنا شدم ۳ سالی که با ایشون زندگی کردم و با اعتیاد آشنا شدم این ۳ سال به اندازه ۳۰ سال گذشت.به خاطر اینکه هیچ آشنایی با اعتیاد نداشتم نمیدونستم کسی که شیشه مصرف میکنه چه حالتی میشه.یا اونیکه مصرف نمیکنه چه حالتی میشه.آشنا نبودم .تا به حال مصرف کننده ندیده بودم.زمانیکه اوایل علیرضا فردی عادی بود چیزی نبود که من متوجه شوم وقتی ازدواج کردم امدم تهران متوجه شدم علیرضا شبها تا دیروقت بیداره..کم کم بدرفتار میشد بعد متوجه شدم چاقو داره و چیزهایی که من ترس و وحشت داشتم نمیخوابیدم. میترسیدم.علیرضایی که شیراز دیدم و اینجا دیدم کجا.هر روز یک علائمی نشون میداد واتاقی که مادر شوهرم به من داد تبدیل شد به چهار دیواری و زندانی شد برای من که تغییرات زیادی در او ایجاد شده بود.که من آشنا نبودم فقط با خودم گریه میکردم.نمیتوانستم حرفهایم را به کسی بگویم.همه دخترای دنیا وقتی مشکلی براشون پیش میادبا مادرشان حرف میزنند ولی من هیچ کسی رو اینجا نداشتم همیشه توی اتاقم برای خودم گریه میکردم.چرا همه رفتارهای من شده چاقو و رفتارهای عجیب و غریب ..این همه تغییر..مگه میشه..خیلی خیلی از خانم بهشتی تشکر میکنم که مارا با اینجا آشنا کرد.اینجا توی جمعیت که امدم خیلی خوشحال بودم که از اون چهاردیواری بیرون امدم.وقتی اومدم جمعیت نمیتوانستم اینجا بمانم برایم سخت بود اینجا همه مثل علیرضا هستند خونه یه علیرضا بود اینجا صدتا.اینجا همه مصرف کننده اند.مثل علیرضا هستند.خجالت میکشیدم و برایم سخت بود بگم علیرضا مصرف میکند و این حالت هارو داره.وقتی راهنما انتخاب کردم از اون مدتی که خونه مونده بودم وکسی نبود که باهاش صحبت و درددل کنم و کمک بگیرم .خانم ممیوند اصلا صحبت نمیکردن فقط من صحبت میکردم..همش از زندگیم میگفتم و مبگفتم با بقیه فرق داره خانم ممیوند هم میگفت تو صبر داشته باش همه مصرف کننده ها همینجوری هستند ولی من عجول بودم میگفتم من اینجا امده ام دیگه زندگیم خوب باید شده باشه..مواد نباشد.منم مثل بقیه زندگی کنم و روی خوش زندگی رو ببینم خیلی سخت بود این زندگی رو خودم انتخاب کرده بودم نمیتوانستم حرفی به خانواده ام بزنم همه سختی هارا تحمل کردم ..وقتی به خونه رفتم گفتم مگه میشه زندگی من درست شود.کلاس میامدم گوش میدادم اما عملکرد نداشتم.میرفتم خونه رفتار خوبی نداشتم و با خودم میگفتم چرا تغییر نمیکند چرا خوب نمیشه.قبول نمیکردم باید می موندم و درستش میکردم یا برای همیشه بروم.وقتی خوی فکر کردم دیدم واقعیت زندگی همین است باید بمانم و درستش کنم همیشه اقای حبیبی رو در نظر داشتم و میگفتم وقتی آقای حبیبی توانسته پس من هم میتوانم..

ولی از موقعی که قبول کردم هرچه خانم اسنادگفتن گفتم چشم هیچ موقع نه نگفتم اوایل می گفتم نه می گفت این کارراباید انجام بدی نسبت به دانشپذیرت همه راچشم گفتم خیلی سخت بود خانواده ی خودم درکنارم نبودند وخانواده ی همسرم خودشان مصرف کننده داشتند می خواستم پیش مادرشوهرم بروم خودش ناراحت بودبه خاطراینکه دوتاازپسرهاش مصرف کننده شده بودند همیشه خودم باخودم صحبت میکردم توی یک شهرقریب تنهاولی از اونجایی که تصمیم گرفتم زندگیم رادرست کنم تنهاچیزی که به من خیلی کمک کردتغییرکردن بود وقتی تغییرکردم تمام زندگیم تغییر کرداول آقای بهشتی تغییرکرد وخیلی راحتترکلاس هاراآمد.خانم اسنادمی گفت برای اینکه زندگیت عوض شودبایدصبرداشته باشی بااینهامن همه چیز رابه دست آوردم .خداروشکرمیکنم که امروزرودیدم اگرسختی کشیدم بی پولی و....دانشپذیرم به رهایی رسید ازوقتی رهاشده خیلی تغییرکرده اصلایک فرددیگه شده امیدوارم همه دانشیاران صبرداشته باشندچون خیلی به آنهامیتواندکمک کند بازهم ازخانم اسنادتشکرمیکنم .


  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات  (۱۲)

با سلام 
موفقیت از آن صبوران ٬ عاشقان است 
ضمن سلام وخداقوت خدمت سرکارخانم سلطانی مسئول وبلاگ خانواده که زحمات زیادی روباعشق به جمعییت متقبل هستن
به دانشیار خانم حسینی تبریک میگم
جشن تولد بسیار خوبی بود 
عشق به رهایی همسرشون روسرلوحه مسیررهایی خودش قرارداده بوده ودراین راه ازهیچ سختی واهمه ای نداشته
ان شاءالله که دراین مسیرپایدار باشن وبه زودی وارد چرخه خدمت به جمعییت و همدردان خودش بشود

سلام وعرض ادب 
جشن بسیار خوبی بود تبریک عرض میکنم خدمت  آقای بهشتی وخانم محترمشان وتبریک خدمت خانم بهشتی وخانم اسناد 
سپاس خواهرگلم 
باسلام خدمت خانم حسینی عزیزتولدهمسرتون روتبریک میگم انشاله تاپایان عمرهمین طورپایداربمونن وروزبه روزموفق تربشید.
سلام عرض تبریک به مناسبت این تولد زیبا مخصوصا به خانم بهشتی عزیز امیدوارم همیشه شاد وسلامت باشید
سلام تبریک خانم حسینی امیدوارم صبر سر لوحه ی زندگی همه ی ما خانواده ها شود .
عرض سلام ودرود خانم سلطانی عزیز مثل همیشه عالی بود
تبریک میگم این روز زیبا رو به خانم حسینی عزیزم وخانم بهشتی  
ارزو ی پایداری وسلامتی برای همه دارم
سلام وتبریک به خانم حسینی عزیز .حلاوت وشیرینی این جشن گوارای وجودت که با صبر وعشق توانستی انچه که میخواستی بدست بیاوری .پایدار وپاینده باشی .به خانم استاد عزیز م .هم تبریک عرض میکنم .موفق وپیروز باشید 
سلام ودرودو خدا قوت خدمت همه عزیزان 
خانم حسینی عزیزم اولین سالروز رهایی اقای بهشتی رو از صمیم قلبم بهتون تبریک میگم خیلی براتون خوشحالم چون شاهد روزهای تلخ تون بودم امیدوارم تا ابد با پایداری اقای بهشتی و  اومدن فرشته کوچولوت خوشبخت باشی.
سلام خانم سلطانی عزیز دستمریزاد واقعا خداقوت میگم به شما 
خانم حسینی و خانم بهشتی عزیز م این تولد زیبا را به شما وسرکارخاتم اسناد عزیز تبریک میگویم 
استقامت و پایداری درمسیر رهایی را برایتان آرزو مندم 
پاسخ:
سلام راهنمای عزیزم سپاسگزارم
 سلام خدا قوت 
تبریک عرض این تولد زیبا را به خانم حسینی عزیز ، آقای بهشتی و خواهر محترمشان خانم بهشتی عزیز
موفق باشید 
با سلام 
خواست + عشق + ایمان + راهنما مساوی است با تولد و موفقیت ٬ مبارک باد بر رستاییان 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">