گروه خانواده جمعیت طلوع رهایی رستا

کاهش اسیب های اجتماعی

گروه خانواده جمعیت طلوع رهایی رستا

کاهش اسیب های اجتماعی

گزارش از جشن باشکوه اولین سالروز رهایی همسر خانم اسعدی فر 96/2/30

جمعیت طلوع رهایی | يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۵۰ ق.ظ

صحبت های خانم اسعدی فردراولین سالروز رهایی همسرش دانشپذیرایمان 

🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

خداراشکرمیکنم حس وحالم عالی است خیلی خوشحالم ازآقای حبیبی تشکرمیکنم روزهای اول اون حس وآرامش اولی راآقای حبیبی به من دادند.

ازآقای عظیمی راهنمای همسرم تشکرمیکنم رفتارهای همسرم خیلی تغییرکرده است .ازراهنمای خودم خانم موسوی تشکرمیکنم خیلی خیلی بامن ساختندروزهای اول خیلی مراتحمل کردندباورهای من اول به صفررسیده بود به زیرصفراماخانم موسوی کمکم کرد.

ازخانم صابری تشکرمیکنم کسی که مارابه اینجامعرفی کردنداگرنبودندزندگی من به طلاق رسیده بود.ازهمه ی افرادی که اینجاهستندخیلی تشکرمیکنم ازاین بالاخیلی این باهم بودن قشنگ هست امیدوارم همه به این جایگاه برسند.

امروزجشن هست نمی خواهم درغصه هایم غرق شوم همین طورکه خانم موسوی گفتنددراین روزهاازخانم موسوی صبرواستقامت می خواستم راه های زیادی رفتم امانیمه کاره شاخه به شاخه می پریدم اماباآمدن به اینجاهرچنداول گوش نمی کردم وقتی بحثمان می شدبه خانم موسوی زنگ میزدم وبلندمیگفتم این فرد درست نمیشه چرامیگید صبرکن .خیلی همسرم رادوست دارم دختربزرگم دراین راه خیلی سختی دیداز روز اول متوجه تمام دعواهاوهمه چیزمی شد.

اماخداراشکرتوانستیم باکمک هم آرامش رابه خانه برگردانیم با ایمان وصبرمان تازه اول راه هستیم تازه استارت را زده ایم امیدوارم تا انتها بتوانیم انتظارآقای حبیبی رابه نحو احسنت انجام دهیم .ازخانواده ی همسرم تشکرمیکنم باتمام غم وغصه های ماساختند یک وقتهایی همه میگفتنددیگربس هست همسرت رارهاکن وبرو اما ته دلم این اجازه رابه من نمی داد جدامیشدم که چی من یک زندگی جدا فرزندانم بدون پدروهمسرم معلوم نبودکجا میبود .

ولی اویک هدیه به من دادپاکیش تمام مشکلات وحرفها بیمارگونه بودخودم از همسرم بیمارتربودم خداراشکراینجاراپیداکردیم وبه این جایگاه رسیدیم ازخداوندمیخواهم که همه به بزرگترین آرزوهایشان برسند .ولی صبرمی خواهدوتاخودمان نخواهیم به هیچ جانمیرسیم پس چه بهترکه هرچه زودتربه واقعیت برسیم .امیدوارم که ازلحاظ کاری همسرم به یک جایی برسد بازهم ازهمه که درجشن ماشرکت کرده اندسپاسگذارم.


  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات  (۵)

خانم اسعدی فرشیرینی اولین جشن رهاییتون گوارای وجودتون باشه
شما الگوی موفق برای ماخانواده هستید چونکه باتمامی سختیهای راه همراه شدید
ودست وپنجه نرم کردید چراکه  خواست رسیدن به رهایی رو باتمام وجودبربوم نقاشی زندگیتون به تصویربکشید
ازخدا میخوام که همیشه سلامت وتندرست باشید ودرکنار خانواده بزرگ جمعییت طلوع رهایی رستا باشی وجشن 13سال رهایی روجشن بگیرید
  • فریبا سلطانی
  • سلام وخداقوت خدمت جمعیت طلوع رهایی رستا 
    تبریک خدمت خانم موسوی عزیز وخانم اسعدی فر 
    جشن بسیار عالی بود وخیلی خوش گذشت انشاءالله سلامت وشاد باشید
    سلام و خداقوت خداراشاکرم که در خانواده بزرگمان شاهد این جشنهای زیبا هستیم
    با سلام 
    سرکار خانم اسعدی فر عزیز با سعی و تلاش ودیدی دگر درخت زندگی را آبیاری کردید تا به ثمر نشست شهد شیرین این تلاش گوارای وجود شما نازنین باد ٬ بهترینها سهم زندگی زیبایتان باد چون لایق بهترینها هستید در ضمن به راهنمای گلتان سرکار خانم موسوی عزیز هم تبریک گفته و برایشان بهترینها را از خداوند خواهانم 
    با عرض سلام و خداقوت خدمت راهنمای عزیرم خانم موسوی. 
    این روز زیبا رو به شما دو عزیز تبریک میگم. خانم موسوی جان برای همه ما دلسوزانه زحمت میکشند. از زحماتشون کمال تشکر را دارم.  روز تولد اقای اکرامی و خانم اسعدی فر عزیز یکی از بهترین روزهای زندگی من بود.  
    خانم اسعدی فر روز 6 ماهگی اقای اکرامی به من گفتن تا به حال اقا ایمان به این مقطع نریسده بودن .بعد از اون خانم اسعدی فر بت وجود سختی های مسیر به خاطر وجود دوفرشته عزیزش هستی و دنیا وارد عرصه خدمت شدن و روند رشد خودشون رو سریع تر کردن و واقعا بال پرواز اقا اکرامی برای حفظ رهاییشون شدن. امیدوارم طول عمر و رهایی اقای اکرامی با هم برابر باشه .ایشالله همیشه لبتون خندون باشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">