گروه خانواده جمعیت طلوع رهایی رستا

کاهش اسیب های اجتماعی

گروه خانواده جمعیت طلوع رهایی رستا

کاهش اسیب های اجتماعی

گزارشی از اردوی تفریحی دانشیاران 96/2/7

جمعیت طلوع رهایی | شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۴۰ ق.ظ

بنام خالق یگانه ومهربان 

در تاریخ 96/2/7 به مناسبت روز راهنماها اردوی تفریحی دوروزه راهنماها وخادمین در باغ بومهن به همراه مسئول ومعاون گروه خانواده سرکار خانم ممیوند وسرکار خانم موسوی برگزار شد.

از جمله فعالیتهای برگزار شده در این اردوی تفریحی : ورزش صبحگاهی , برگزاری جلسه و....

در این روزهای زیبای بهاری در کنار هم روز های شاد وبیاد ماندنی راتجربه کردیم.

از جناب آقای حبیبی بزرگوار وسرکار خانم ممیوند وسرکار خانم موسوی که این اردوی بسیار دلپذیر را برای راهنماها تدارک دیدند تشکر می نماییم .از خانم خنجری عزیز هم بخاطر زحماتشان کمال تشکر را داریم ....


  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات  (۹)

عرض سلام وخداقوت وسپاس از خدمت مسئولین گروه خانواده ومسئول وبلاگ خانواده چه صحنهای خوبی رو شکار کردن وبه نمایش گذاشتن
اردوی رودهن بسیار صمیمی وپرشور وعالی بود درکنار دوستان ساعات خوشی رو سپری کردیم خیلی بهمون خوش گذشت ؛ماه اردیبهشت وخونه باغ خانم خنجری فضای مناسبی بود  برای من که عیدهم مسافرت نرفته بودم حس وحال خوبی رو دریافت کنم
دست مریزاد میگم خدمتشون ان شاءالله همه دوستان هم کوشا باشن وحمایت کنن 
از برنامه های اردویی جمعییتی




سلام وعرض ادب وخداقوت خدمت خادمین عزیز وخانواده بزرگ رستا 
اردوی بسیار عالی بود خیلی خیلی خوش گذشت سپاسگزارم 
خانم ممیوندعزیز وخانم موسوی عزیز خیلی تشکر واقعا عالی بود وتشکر از همه دوستان 
خواهر گلم ممنون بابت عکسها خیلی زیباست 
وتشکر از آقای حبیبی بزرگوار
عرض سلام و خداقوت 
امیدوارم که اردو به همگی خوش گذشته باشه و جای مارو هم خالی کرده باشید. 
عرض سلام و خدا قوت خدمت همه خادمین عزیز
از اقای حبیبی و سرکار خانم رشیدی نهایت تشکر رو دارم بابت برنامه های تفریحی جمعیت که برای خانواده ها در نظر میگیرند همیچنین مسئولین محترم شون خانم ممیوند و خانم موسوی عزیزم به همگی خدا قوت عرض میکنم به ویژه خانم سلطانی گلم با عکس های زیباو به یاد ماندنیشون.
سلام وعرض ادب واحترام به راهنمایان عزیز وپیشکسوت خانم ممیوند عزیز خانم رشیدی خانم موسوی وآقای حبیبی وخانم خنجری عزیز کمال تشکر رادارم ازاردوی که برای ما راهنمایان تدارک دیدند کمال تشکر را دارم وممنون ومتشکر از خانم سلطانی از وبلاگ و عکسهای بسیار زیبا تشکر میکنم 
درودبرخانواده ی بزرگ رستا 
سرکارخانم ممیوندوخانم موسوی عزیز خیلی ممنونم بابت اردویی که برای ماتدارک دیدید خیلی عالی بود انرژی زیادی گرفتیم دستتون دردنکنه وخداقوت
با سلام 
از سرکار خانم ممیوند عزیز راهنمای عزیزم و سرکار خانم رشیدی گلم و سرکار خانم موسوی گرامی و جناب آقای حبیبی و سرکا خانم خنجری زحمتکش تشکر میکنم . اردوی فوق العاده خوبی بود و خیلی خیلی خوش گذشت و جای دیگر عزیزان راهنما وکمک راهنما خانواده خیلی خالی بود .اعیاد شعبانیه و روز راهنماها را به تمام عزیزان تبریک گفته .          (دوستون دارم عزیزان من)
سلام وخدا قوت .اردوی رودهن بسیار عالی بود .یک خاطره بیاد ماندنی .از راهنمای عزیزم بسیار تشکر میکنم ..درکنار دوستان واقعا سعادیست .ممنونم
باسلام وتشکر خدمت خانم ممیوند عزیزخیلی اردو خوش گذشت 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">