گروه خانواده جمعیت طلوع رهایی رستا

کاهش اسیب های اجتماعی

گروه خانواده جمعیت طلوع رهایی رستا

کاهش اسیب های اجتماعی

عواقب کتک زدن بچه ها

جمعیت طلوع رهایی | پنجشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۱۹ ب.ظ

بنام خالق یگانه ومهربان

بچه ات را کتک نزن !!!


کودکانی که مورد تنبیه بدنی قرار می گیرند و از والدین خود کتک می خورند، بیش از سایر همتایان خویش ممکن است به افرادی پرخاشگر و مضطرب تبدیل شوند.

 

به گزارش خبرگزاری بی بی سی، یک گروه بین المللی از محققان رفتار کودک اعلام کردند کتک زدن فرزندان می تواند آثار منفی و نامطلوبی بر رفتار آنان بر جای گذارد و میزان پرخاشگری و تهاجم را در آنان افزایش دهد. بر پایه این گزارش، نتایج بررسی های انجام شده بر روی ۳۳۶ خانواده از ۶ کشور جهان نشان می دهد آثار نامطلوب مورد نظر، بدون توجه به طبقه اجتماعی و سطح فرهنگی خانواده ها، کودکان را تحت تأثیر خود قرار می دهد.

 

به گفته پژوهشگرانی از دانشگاه های اروپا، آسیا و ایالات متحده آمریکا که در این تحقیقات مشارکت داشته اند، این قبیل رفتارهای نامناسب با فرزندان افزون بر افزایش پرخاشگری و اضطراب، می تواند مشکلات رفتاری دیگری را نیز برای آنان به وجود آورد و زندگی آینده آنها را متأثر سازد.

  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات  (۴)

به نظرمن مواردی که گفته شد درست است وپیامبر هم فرموده اند برای بچه هاارزشگزاری کنید تا درموقع جوانی باشما همانطور رفتار شود
با عرض و خدا قوت
مطالب عالی و آموزنده است 
ممنون بابت زحماتتان
با سلام 

خدا قوت , ممنون از مطالب آموزنده , بچه ها آینه ما بزرگترها هستند 
با سلام 

خدا قوت , ممنون از مطالب آموزنده , بچه ها آینه ما بزرگترها هستند 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">