گروه خانواده جمعیت طلوع رهایی رستا

کاهش اسیب های اجتماعی

گروه خانواده جمعیت طلوع رهایی رستا

کاهش اسیب های اجتماعی

آشنایی باشربت اپیوم وفواید آن

جمعیت طلوع رهایی | دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۱۷ ق.ظ



داروی اپیوم تینکچر ترکیبی از داروهای مختلف بوده ....

 برای اولین بار از نقطه نظر ترکیبات و آلکالوئیدها معرفی می شود همچنین در مقاله علمی صورت مسئله اعتیاد اپیوم به عنوان بهترین، کم خطرترین، باراندمان ترین و سالمترین داروی درمان اعتیاد شناخته شده است.
 

صحبت امروز ما راجع به آلکالوئیدهای دارویی اپیوم تینکچر و ارتباط و نقش آنها در اعتیاد و بازسازی سیستم ایکس می باشد. اگر از عنوان مولتی دارو از اپیوم تینکچر یاد می شود به این دلیل است که این ماده از ترکیبات دارویی بسیاری تشکیل شده که هر یک می تواند نقش درمانی خاصی را در سیستم ایکس داشته باشد.


سیستم ایکس از سه بخش ناقل های عصبی و هورمون های درون ریز و برون ریز تشکیل شده است. سیستم ایکس یک مجموعه و یک ساختار می باشد که از بخش های مختلف تشکیل شده و این بخش ها به صورت هماهنگ عمل کرده و هدف خاصی را دنبال می نمایند. هر رفتار و حالتی در انسان به سیستم ایکس مرتبط است.


در بدن انسان مخدرهای طبیعی تولید می شود که این عملکرد نیز به سیستم ایکس مرتبط است. وجه تسمیه سیستم ایکس به این دلیل است که همچنان ناشناخته می باشد و کشفیات بسیاری در رابطه با این دارو وجود دارد تا سیستم شناخته شود. چیزی که تا امروز مشخص شده است تقسیم کردن سیستم ایکس به سه بخش می باشد.


بخش عصبی مربوط به ناقل های عصبی و نوروترانسمیترها بوده که در فضای بین سیناپسی عمل می کنند ، بخش هورمونی که شامل دو بخش هورمون های درون ریز و هورمون های برون ریز می باشد. هورمون های درون ریز بخشی از هورمون ها می باشند که مستقیما وارد سیستم گردش خون می شوند سپس از غدد ترشح شده و مستقیما وارد سیستم خون می شوند. هورمون های برون ریز هورمون هایی هستند که از طریق بعضی مجراها خود را مستقیما به بافت هدف نزدیک می کنند و مستقیما وارد گردش خون نمی شوند.
 

حال سوال این است که چرا اپیوم یا اپیوم تیکچر بسیار هماهنگ با سیستم عمل می کند و چرا اعتیاد را به خوبی درمان می نماید؟ تا به امروز مشخص شده است ساختار سیستم عصبی در گیاهان ، جانوران و انسان شباهت هایی دارد و به همین دلیل این دارو با ترکیبات دارویی خود می تواند از سد خونی مغز عبور  کند و درمان را پیش ببرد.


داروهای زیادی وجود دارند که نمی توانند از سد خونی مغز عبور کنند و اگر بخواهیم از آنها استفاده کنیم موانعی وجود دارد اما گیاه خشخاش و اپیوم که محصول گیاه خشخاش است و اپیوم تینکچر که محصول اپیوم است ، شباهت هایی با سیستم عصبی انسان دارند.

دارویی که هم اکنون تحت عنوان اپیوم تینکچر در اختیار ماست ، به دلیل استفاده از امولسیئن یا حلال الکل ، باعث شده تمام ترکیبات و آلکالوئیدها به صورت کامل در هم حل شوند ، زیرا حتی رسوب نیز می تواند بخشی از ترکیبات را جدا کند. اما در اپیوم تینکچر حتی رسوب نیز وجود ندارد. بنابراین داروی اپیوم تینکچر کامل ترین و سالمترین شکل دارویی اپیوم است و تعادل حساس دارویی آن حفظ شده است.


  • جمعیت طلوع رهایی

نظرات  (۴)

سلام و عرض خدا قوت
ممنون که این مطالب عالی را در اختیار ما میگذارید
با تشکر از مسئول وبلاگ
با سلام 
خدا قوت بابت زحمات بی دریغتان 
ممنون از مطالبتان 
  • فریباسلطانی
  • سلام وخداقوت 
    بااین شربت اپیوم برای فرد مصرف کننده برای درمان عالیه 
    باعث میشه فرددرمدت زمان مشخص کم کم تغییر کنه و از مواد مخدر سیراب بشه 
    وخودشو کاملا بشناسه با آموزشهایی که در طول درمان میگیرد 
    ممنون وسپاس بابت مطالب مفیدتان 
    باعرض سلام وخسته نباشیدبسیارمطالب مفیدوآموزنده بودامیدوارم پایدارباشید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">